google+
קבלו את הדילים למייל שלכם
איך מבצעים רכישה באתר?
בוחרים את המוצר בו מעוניינים, לוחצים על כפתור "קנה" וממלאים את הפרטים הנדרשים להשלמת ההזמנה.

הפרטים שלי בטוחים?
לחלוטין! לפי כל כללי אבטחת המידע הנדרשים ע"י חברות האשראי!

איפה ניתן לראות את השובר שרכשתי?
לאחר ההתחברות נכנסים "לחשבון שלי" ולוחצים על "קניות שלי" במידה ולא מצאתם את השובר ניתן בכל זמן ליצור קשר במייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  או בדף שירות לקוחות 

אני לא מצליח להתחבר בשם המשתמש שלי, מה עושים?
יש לבדוק שהנך נמצא במקלדת בשפה שנרשמת לאתר, בדוק שכפתור Caps Lock  אינו לחוץ ונסה שנית. 

פספסתי דיל! האם הוא יחזור?
ייתכן. אנחנו לא יכולים להבטיח. באופן כללי, המטרה שלנו היא להביא לכם ועבורכם דילים שונים, מגוונים ומפתיעים.

מה קורה אם פג תוקפו של שובר שלא נוצל?
אם השובר פג תוקפו, זה אומר שלא ניתן לנצל אותו. מומלץ לבדוק מראש באתר או על גבי השובר את תוקפו.

האם אפשר לקבל זיכוי על חלק משווי השובר שלא נוצל?
לצערנו לא ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי על היתרה.

מה עושים כאשר בית העסק ממנו קניתי את השובר כבר לא קיים?
נשמח שתשתפו את מחלקת שירות הלקוחות שלנו במקרה ואנו נעשה כל שביכולתנו שתקבלו את כספכם בחזרה ותצאו עם חווית קניה הוגנת.

מה עושים עם פרטי כרטיס האשראי שלי?
לא שומרים את פרטי הכרטיס בשום מקום ולכן תידרשו לעדכנם בכל רכישה מחדש. הקנייה מאובטחת על פני תקני אינטרנט מאובטחים. 

האם ניתן לתת את שובר כמתנה?
כן. כל עוד השובר לא נוצל, לא תהיה בעיה במימוש השובר. אלא אם כן צוין אחרת בתנאי העסקה ב"אותיות הקטנות"

איך אני יודע מה יהיו הדילים הבאים?
אלמנט ההפתעה הוא גורם חשוב, התעדכן מול האתר כל יום, בנוסף ישלח אלייך מייל יומי. הצטרף לעמוד הפייסבוק שלנו ואנו נדאג ליידע אותך בכל דיל שווה. והדילים שלנו שווים!!

אז למי משלמים לכם או לבעל העסק?
ברוב הדילים אתם משלמים לנו אנחנו כבר נדאג שבעל העסק יקבל את הכסף ובדילים מסוימים בבית העסק עצמו.

אני בעל עסק כיצד נוכל לשתף פעולה בקידום המוצרים שלי?
נשמח מאוד אם תיצור אתנו קשר בעמוד בעלי עסקים ונחזור בהקדם.

יש לכם הצעות או רעיונות?
אל תהססו - פשוט כתבו לנו אנחנו מבטיחים לנסות.
דרימדיל כל הדילים!